Informacje dla klientów o zawieraniu umów na odległość oraz dalsze informacje o elektronicznym zawieraniu umów

A Informacje dla klientów o zawieraniu umów na odległość

Poniższe informacje służą wypełnieniu naszego prawnego obowiązku informowania o umowach zawieranych na odległość oraz w handlu elektronicznym.

Nasze ogólne warunki handlowe (OWU) można znaleźć pod następującym linkiem: https://www.pagopace.de/pages /agb

Wszystkie informacje otrzymasz w formie tekstowej najpóźniej po dostarczeniu towaru. Możesz także wydrukować te informacje lub zapisać je na dysku twardym.

1. Tożsamość dostawcy

Zawierasz umowy na odległość z

PAGOPACE GmbH

handel w ramach „PAGOPACE”

Neumarkt 36-38

50667 Kolonia

E-mail: kontakt@pagopace.de

Numer VAT: zostanie przesłany później.

2. Zawarcie umowy

(1) Możesz wybrać produkty z asortymentu i zebrać je w tak zwanym koszyku, klikając przycisk „Do koszyka”. Możesz też zainicjować zamówienie na pojedynczy produkt bezpośrednio za pomocą przycisku „PayPal Express”.

Klikając przycisk „kup”, składasz nam wiążącą ofertę zakupu towarów w koszyku. W każdej chwili możesz zmienić i przejrzeć dane przed wysłaniem zamówienia. Następnie wyślemy klientowi e-mailem automatyczne potwierdzenie zamówienia, w którym wymienione jest zamówienie i które można wydrukować za pomocą funkcji „Drukuj”. Samo potwierdzenie zamówienia nie stanowi wiążącego przyjęcia zamówienia.

Umowa kupna zostaje zawarta

  1. a) wysyłając osobną wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia lub
  2. b) w momencie dostawy towaru lub
  3. c) jeśli po złożeniu zamówienia sprzedawca poprosi Cię o dokonanie płatności,

Przy czym, jeśli występuje kilka alternatyw, o zawarciu umowy decyduje wcześniejsza z nich.

(2) Tekst umowy zostanie przez nas zapisany i przesłany do Ciebie e-mailem po zawarciu umowy wraz z prawnie obowiązującymi ogólnymi warunkami.

Więcej informacji znajdziesz w naszych OWH.

3. Dostawa i rezerwacja dostawy

(1) Okres dostawy dla dostaw na terenie Niemiec jest określony na odpowiedniej stronie oferty. Początek terminu dostawy ustala się (w zależności od wybranej metody płatności) zgodnie z ust. 2 do 4.

(2) Okres dostawy rozpoczyna się jeden dzień po przesłaniu nam danych karty kredytowej wygenerowanych przez VIMpay dla zamówionego sprzętu (pierścionka lub innego bezdotykowego urządzenia do noszenia) (patrz § 2 AGB.

(3) W przypadku dostaw poza Niemcy obowiązuje przegląd „Wysyłka" Dostawa razy.

(4) Jeżeli początek lub koniec terminu przypada na sobotę, niedzielę lub dzień ustawowo wolny od pracy, początek lub koniec terminu zostaje przesunięty na następny dzień roboczy.

(5) Wysyłka dotyczy wyłącznie przeglądu „Wysyłka ” i pod „Wysyłka< /a>" Określone ograniczenia lub określone metody dostawy.

(6) Warunkiem dostawy jest właściwa dostawa własna.

Więcej informacji można znaleźć w naszych OWH.

4. Cena zakupu i koszty wysyłki

(1) Podane ceny są cenami całkowitymi w euro i zawierają ustawowy podatek obrotowy. Tymczasowe oferty specjalne lub rabaty są oznaczone jako takie w kontekście prezentacji poszczególnych towarów na naszej stronie internetowej.

(2) Fakturujemy nasze koszty dostawy i wysyłki oprócz całkowitych cen podanych dla odpowiednich towarów. Odpowiednie koszty wysyłki można znaleźć w zestawieniu „Wysyłka „< silny>.

(3) W przeciwnym razie nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów przy zamawianiu za pomocą środków porozumiewania się na odległość.

Więcej informacji na temat cen i wysyłki można znaleźć w naszych warunkach pod następującym linkiem: https://www.pagopace. de/pages/ regulamin

5. Warunki płatności i koszty środków płatniczych

(1) Klient może zapłacić przez

  • Karta kredytowa (Visa, Mastercard, American Express)
  • Polecenie zapłaty (Maestro)
  • przelew natychmiastowy
  • Klarna
  • Paypal
  • Płatności Shopify
  • ApplePay
  • Google Pay
  • eps
  • IDEALNY
  • kontakt bana

zrobić.

Więcej informacji na temat metod płatności można znaleźć w naszym AGB < /a >i pod Sposoby płatności.

6. Prawo odstąpienia dla konsumentów i wzór formularza odstąpienia od umowy

a) Prawo odstąpienia od umowy dla konsumentów w przypadku umów zawartych na odległość/umów zawartych w sklepie internetowym

Konsument – ​​tj. każda osoba fizyczna, która zawiera transakcję prawną w celach, które w przeważającej mierze nie są ani komercyjne, ani samozatrudnione – może odwołać swoje oświadczenie umowne dotyczące umów płatnych na następujących warunkach:

W przypadku umowy, której przedmiotem jest jedna lub więcej rzeczy, które mogą być wysłane w przesyłce i które docierają do konsumenta w jednej dostawie, które są dostarczane osobno albo które są dostarczane konsumentowi w kilku partiach lub częściach:

Zasady anulowania

Prawo odstąpienia od umowy

Masz prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie czternastu dni bez podania przyczyny.

Okres anulowania wynosi czternaście dni od dnia, w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia, która nie jest przewoźnikiem, przejęliście ostatnie towary.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz wysłać nam (PAGOPACE GmbH, działającą pod nazwą PAGOPACE, Neumarkt 36-38, 50667 Kolonia, e-mail: kontakt@pagopace.de) wyraźne oświadczenie (np. wysłany list, faks lub e-mail) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy. Możesz

Użyj załączonego wzoru formularza odstąpienia od umowy, który nie jest obowiązkowy.

Aby dotrzymać terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania prawa do odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Konsekwencje odwołania

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż oferowany przez nas, wybrałeś najtańszy standardowy dostawy) niezwłocznie, a najpóźniej w ciągu czternastu dni od dnia, w którym otrzymaliśmy powiadomienie o odstąpieniu od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w żadnym wypadku nie zostaniesz obciążony opłatami za tę spłatę.

Możemy odmówić zwrotu, dopóki nie otrzymamy zwróconych towarów lub dopóki nie dostarczysz dowodu, że zwróciłeś towary, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Musisz odesłać lub przekazać nam towar niezwłocznie, aw każdym razie nie później niż czternaście dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu czternastu dni.

Poniesiesz bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów.

Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone w przypadku umów dostawy towarów, które nie są prefabrykowane i dla produkcji których decydujący jest indywidualny wybór lub określenie przez konsumenta lub które są wyraźnie dostosowane do osobistych potrzeb konsumenta,

/p>

b) Wzorowy formularz anulowania

Przykładowy formularz anulowania

(Jeśli chcesz odstąpić od umowy, wypełnij ten formularz i odeślij go.)

- Do PAGOPACE GmbH , działającej w ramach PAGOPACE, E-Mail:kontakt@pagopace.de):


- Ja/my (*) niniejszym odstępuję/odstępujemy od zawartej przeze mnie/nas (*) umowy zakupu następujących towarów (*)/świadczenia następującej usługi (*)

- Zamówiono w dniu (*)/otrzymano w dniu (*)


— Imię i nazwisko konsumenta(ów)


- Adres konsumenta(ów)

- Podpis konsumenta (konsumentów) (tylko w przypadku powiadomienia w formie papierowej)


- Data
________________
(*) Niepotrzebne skreślić.

7. Warunki gwarancji

Klient ma ustawowe prawo gwarancyjne, które jest modyfikowane zgodnie z §§ 8, 9 OWU.< /p>

Więcej informacji na temat gwarancji można znaleźć w naszych OWH

8. Uwaga dotycząca ustawy o sprzęcie elektrycznym i elektronicznym

Stare urządzenia zawierające szkodliwe substancje są oznaczone symbolem przekreślonego kosza na kółkach, podobnym do symbolu na rysunku:

Musimy bezpłatnie odbierać stare urządzenia tego samego typu, które zasadniczo spełniają te same funkcje, co nowe urządzenie, gdy nowe urządzenie elektryczne lub elektroniczne jest przekazywane użytkownikowi końcowemu.

Jesteśmy zobowiązani do bezpłatnego odbioru starych urządzeń, które nie są większe niż 25 centymetrów w dowolnym wymiarze zewnętrznym w normalnych domowych ilościach; zwrot nie jest powiązany z zakupem od nas urządzenia elektrycznego lub elektronicznego.

Możesz zwrócić nam te urządzenia bezpłatnie, wysyłając je do nas pocztą:

PAGOPACE GmbH

Handel pod nazwą „PAGOPACE”

Neumarkt 36-38

50667 Kolonia

Jeśli chcesz, abyśmy odebrali od Ciebie stare urządzenie, wyślij nam wiadomość e-mail z prośbą na adres kontakt@pagopace.de. Po otrzymaniu Twojego e-maila wyślemy instrukcje dotyczące zwrotu itp. Oczywiście nadal możesz oddać stare urządzenie do jednego z miejskich punktów zbiórki, co jest również możliwe bezpłatnie dla użytkowników końcowych.

Wyrzucanie starych urządzeń zawierających szkodliwe substancje wraz z odpadami domowymi jest surowo zabronione!

W miarę możliwości przed przekazaniem urządzeń należy wyjąć baterie lub akumulatory. Baterie i akumulatory należy wyjmować w taki sposób, aby nie uległy uszkodzeniu i były możliwe do zidentyfikowania po wyjęciu. Stare urządzenia często zawierają wrażliwe dane osobowe. Dotyczy to w szczególności urządzeń technologii informacyjnej i telekomunikacyjnej, takich jak komputery i smartfony. We własnym interesie należy pamiętać, że każdy użytkownik końcowy jest odpowiedzialny za usunięcie danych na starych urządzeniach przeznaczonych do utylizacji.

B. Dalsze informacje dla klientów dotyczące elektronicznego zawierania umów

Poniższe informacje nie stanowią warunków umowy. Nasze warunki można znaleźć pod następującym linkiem: https://www. pagopace.de/pages /terms

1. Jak działa umowa online z nami?

Jeśli znalazłeś w naszym sklepie internetowym produkt, który spełnia Twoje wymagania, możesz umieścić go w koszyku za pomocą przycisku „Dodaj do koszyka”. Alternatywnie możesz zainicjować proces zamawiania bezpośrednio, naciskając przycisk „PayPal”.

a) Zamów przez PayPal Express

Klikając przycisk „PayPal Express”, zostaniesz przeniesiony na stronę, na której możesz zalogować się na swoje konto PayPal.

Towary, które wybrałeś i zapisany adres dostawy zostaną wyświetlone na następnej stronie. Wybierz metodę wysyłki tutaj, klikając ją. Następnie kliknij przycisk „Dalej”.

Spowoduje to powrót do naszego sklepu internetowego. Tutaj znajdziesz przegląd dostarczonych informacji. Możesz również zapoznać się z naszą polityką anulowania, naszą deklaracją o ochronie danych oraz naszymi ogólnymi warunkami tutaj. Przeczytaj je uważnie, a następnie potwierdź, że akceptujesz regulamin, zaznaczając odpowiednie pole. Możesz kontynuować zamówienie tylko wtedy, gdy potwierdzisz, że zapoznałeś się z prawem do odstąpienia od umowy i akceptujesz ważność ogólnych warunków.

Niezwłocznie potwierdzimy otrzymanie Twojego zamówienia. Umowa kupna zostaje zawarta, gdy klient dokona płatności za pośrednictwem PayPal Express z instrukcją płatności.

Więcej informacji na temat zawarcia umowy można znaleźć w naszych Ogólnych Warunkach Handlowych (OWU).

b) Zamów za pomocą koszyka

Gdy tylko umieścisz produkty w koszyku, produkty w koszyku zostaną wyświetlone po prawej stronie pod nagłówkiem „Koszyk”. Kliknięcie na jeden z wyświetlonych produktów spowoduje przejście do powyższego przeglądu koszyka. Tam możesz usunąć produkty z koszyka lub zmienić ich numer.

Klikając przycisk „Do kasy”, możesz od razu rozpocząć proces zamawiania pozycji w koszyku.

Po naciśnięciu przycisku „CheckOut” otworzy się strona, na której możesz aktywować dane klienta, które już u nas utworzyłeś, lub zarejestrować się u nas jako nowy klient. Możesz jednak również złożyć zamówienie jako gość bez tworzenia konta klienta.

Klienci, którzy nie są zarejestrowani, muszą tutaj podać swoje dane adresowe, dane do komunikacji z Tobą oraz adres e-mail. Jeśli chcesz utworzyć konto użytkownika, musisz również wprowadzić wybrane przez siebie hasło. W przyszłości będziesz mógł składać zamówienia bez konieczności ponownego wpisywania swoich danych adresowych.

W kolejnych dwóch krokach możesz wybrać metodę wysyłki i płatności.

W następnym kroku znajdziesz przegląd, który ponownie pokaże szczegóły Twojego zamówienia.

Możesz również zobaczyć nasze zasady anulowania, nasze oświadczenie o ochronie danych oraz nasze ogólne warunki tutaj.

Przeczytaj je uważnie, a następnie potwierdź, że akceptujesz warunki, zaznaczając odpowiednie pole. Możesz kontynuować zamówienie tylko wtedy, gdy potwierdzisz, że zapoznałeś się z prawem do odstąpienia od umowy i akceptujesz ważność ogólnych warunków.

Proszę dokładnie sprawdzić wszystkie informacje. Dane wprowadzone podczas składania zamówienia możesz edytować bezpośrednio na tej stronie lub korzystając z funkcji „Wstecz” w Twojej przeglądarce internetowej.

Jeśli wszystkie informacje są prawidłowe, kliknij „Zamów z obowiązkiem zapłaty”, aby zakończyć cały proces zamawiania.

Niezwłocznie potwierdzimy otrzymanie Twojego zamówienia e-mailem.

Dalsze informacje są również zawarte w naszych OWH

2. Przechowywanie tekstu umowy i dostęp dla klienta

Zapisujemy dane Twojego zamówienia i wysyłamy je do Ciebie e-mailem w potwierdzeniu odbioru. Otrzymasz nasze ogólne warunki e-mailem najpóźniej po zawarciu umowy.

3. Błąd wprowadzania

Możesz poprawić swoje wpisy w dowolnym momencie podczas procesu zamawiania, używając przycisku „Wstecz” oznaczonego zieloną strzałką skierowaną w lewo w przeglądarce, a następnie wprowadzając odpowiednią zmianę. Możesz zmienić żądaną liczbę pozycji, zmieniając liczbę w polu "Numer" w koszyku. W razie potrzeby możesz zmienić lub poprawić adres wysyłki, adres rozliczeniowy i produkty w koszyku, klikając przycisk „zmień” w przeglądzie zamówienia w odpowiednim obszarze. Możesz również edytować dane wprowadzone podczas składania zamówienia za pomocą funkcji „Wstecz” w Twojej przeglądarce internetowej.

Możesz anulować cały proces zamawiania w dowolnym momencie, zamykając przeglądarkę internetową.

4. Język umowy

Masz możliwość zawierania z nami umów w języku niemieckim.