Zwroty
Oczywiście mamy nadzieję, że pokochasz naszego PAGO tak samo jak my i że spełni on Twoje oczekiwania w 100%. Jeśli jednak chciał(a)byś wymienić swoje zamówienie, możesz to zrobić w ciągu 14 dni. Prosimy pamiętać, że nasze PAGOs w kolorze srebrnym i złotym są wyłączone z możliwości zwrotu po ich noszeniu.
PAGOPACE GmbH
Hohenzollernring 36
50672 Köln
Ponieważ w przeszłości kilkukrotnie zdarzało się, że pierścienie ginęły w przesyłce, zalecamy odesłanie paczki do nas z numerem śledzenia, abyśmy mogli ją monitorować. Bez numeru przesyłki i wysyłki paczką nie ponosimy odpowiedzialności za zaginione przesyłki. Prosimy pamiętać, że to Ty odpowiadasz za koszty odesłania i ponosisz za nie odpowiedzialność.
Usuń proszę swoje aktualne dane karty z PAGO za pomocą aplikacji PAGOPACE. Jeśli masz zainstalowany PAGO Connect, odinstaluj go również.
Gdy tylko zwrot do nas dotrze, prześlemy Ci kod rabatowy na nowe zamówienie lub zwrócimy kwotę zakupu.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, napisz do nas: https://www.pagopace.pl/pages/formularz-kontaktowy
Więcej informacji znajdziesz w sekcji: Polityka anulowania.